Health simulation: history and applied cognitive concepts

Authors

  • Danielle Rachel dos Santos Carvalho Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
  • Nathalia de Moraes Lébeis Nery Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
  • Thiago Martins Santos Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
  • Dario Cecilio-Fernandes Universidade Estadual de Campinas - Unicamp http://orcid.org/0000-0002-8746-1680

DOI:

https://doi.org/10.17267/2594-7907ijhe.v5i1.3889

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Danielle Rachel dos Santos Carvalho, Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
    Pós-doutoranda no Programa de Pesquisador de Pós-Doutorado, Faculdade de Ciências Médicas/FCM, Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP). Campinas, São Paulo, Brazil.
  • Nathalia de Moraes Lébeis Nery, Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
    Doutoranda em Clínica Médica - Ensino em Saúde pela Universidade Estadual de Campinas (Unicamp). Campinas, São Paulo, Brazil. Professora da Faculdade São Leopoldo Mandic. Araras, São Paulo, Brasil.
  • Thiago Martins Santos, Universidade Estadual de Campinas - Unicamp

    Vice coordenador da Comissão de Residência Médica, Professor na Faculdade de Ciências Médicas/FCM, Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP). Campinas, São Paulo, Brazil.

  • Dario Cecilio-Fernandes, Universidade Estadual de Campinas - Unicamp
    Departamento de Psicologia e Psiquiatria, Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP). Campinas, São Paulo, Brazil.

Published

07/27/2021

Issue

Section

Editorial

How to Cite

Health simulation: history and applied cognitive concepts. (2021). International Journal of Education and Health, 5(1), 9-16. https://doi.org/10.17267/2594-7907ijhe.v5i1.3889

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>